Mä otin 15 vuotiaana tatuoinnin johon lätkästiin esikoisen isän nimi. Joo tiedän sanomattakin että se oli typerää, mut hei olin 15v ja ihan lapsi joka ei ajatellu elämää eteen päin. No eniveis tässä jo monen monta vuotta ollu menos peittää sen mut en oo saanu aikaseks enkä oo oikee tienny mitä siihe laitattais. No nyt sitten tarjoutu mahdollisuus ja kerroin Dimille et mitä haluan sillä kuvalla viestittää ja se hoiti loput ja oon äärettömän tyytyväinen! Vielä toisella kertaa loppuviimeistelyt ja sitten se on valmis. Nyt se on iha hemmetin kipee :D Eilen kestin hammasta purren vaikka loppuaikana alko sattuu aika hemmetisti, sii meni vissii reilu 5h joten ei ihme et käsi hellänä. 

Kuva siis merkitsee mulle vahvuutta ja voimakkuutta. Oon kokenu elämässäni hirveesti paskaa, joka kuopasta oon rämpiny ylös. Äitiys ei oo ollu helppo, eikä elämä itsessäänkään mutta mielestäni olen onnistunut siinä niin hyvin kuin voin. 

Tässä ennen ja jälkeen kuva

11002682_10205114497275803_3961147561461