Tää mun tietokone on niin paska..kirjotin jo pitkän pätkän kunnes tää tilttas ja kaikki katos.. huoh.. no jos sit uudestaan..

Pitkästä aikaa siis kirjotan, en oo saanu aikaseks. Omassa henkilökohtasessa elämässä on tapahtunu nyt kaikenlaista. Parisuhde tuntuu tulleen tien päähän, harmittaa koska JÄLLEEN kerran luulin löytäneeni elämäni miehen.. ehkä mua ei oo tarkotettu kenelläkään.. tuomittu kulkemaan yksin.

Ongelmia on ollu kaikenlaisia ja paljon. Nyt tämä uusi harrastukseni, kuntoilu on tuonut lisää. Nimittäin epäily toisesta miehestä. Kaikella on siis kääntöpuolensa. Toista miestä ei siis ole, todellakaan. Tästä on vaan oikeasti tullut mun uusi elämä, nyt tiedän mite sä elämäntapamuutos oikeasti tarkottaa!

Kauhea stressi kaikesta, nukkuminen on todella huonoa ja kaikki tää näkyy treenatessa, tietenkin. Polvi kiukkuaa, en pysty kaikkia juttuja tekemään, masentaa.  Vatsa mulla on edelleen ongelma, oon nyt koittanu vatsoi tehä treenin perään jotta sais jotain tulosta sinnekin suuntaan. Takapuoleen huomaan itsekin muutosta tulleen, ja jopa kuullukin parilta ihmiseltä positiivista kommenttia ulkomuodosta ja muutoksesta. Olisi vain oma mies ollut niiden joukossa niin se vasta sykähdyttäis! Laitan tossa pari kuvaa tähän päätteeksi, jotenkin itte ottamat kuvat oli paljon parempia ku ukon ottamat joten pistän ne iha vaa siks että musta ne näyttää paremmalta :D

 

Pienesti sivuttain otettu kuva niin ei etureppu näy niin selvästi =D

WP_20141118_11_17_29_Pro.jpg

Tähän kuvaan itsekin olen tyytyväinen :D (eri kuvakulmista ei vaa näytä tältä :´( )

WP_20141118_11_03_32_Pro.jpg

Alkaa takapuolessa näkymää pientä pyöristymistä. Nyt oon alkanu tekee kyykyt syväkyykkynä, aiemmin jäi aika paljon "vajaaksi"

WP_20141118_10_59_27_Pro.jpg