Nyt on pakko selventää.. saan tänne kommentteja mikä on hienoo ja iso kiitos niistä. Julkaisen jokaisen, koska jokainen on sen arvoinen vaikka ei ihan positiivisia olisikaan. Haluan nyt selventää että musta ei tuu anorektikkoa, musta tulee nainen joka on hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Mulle sanottiin että olen liian laiha, olen 168cm pitkä ja viime punnituksessa paino oli 60.9kg eli mun BMI on 21.58 joka on täysin normaali. Ei edes normaalipainon alarajoilla. Kuten näette.

image.jpg

Mulla on pieniä tavoitteita joita kohti menen joka päivä ja joita saavutan. Suurin tavoite on se että osaan olla oma itseni häpeilemättä ja kantaa kroppani ylpeänä. En halua olla langanlaiha mut en halua olla lihavakaan tai ainakaan tuntea  olevani sellainen jota todella tunsin tän projektin alkaessa. Kun mua harmittaa etten pääse salille, ei se tarkota sitä et hitto nyt tulee kilot takas ja life sucks, teenpä koko illan haarahyppyjä ym kuluttavaa.. No ei todellakaan. Syön terveellisesti ja samalla annan esimerkkiä hyvästä ravinnosta ja mm. kasviksien tärkeydestä lapsille. Ei ole häpeä pitää hyvää huolta itsestään. Kun liikun, syön, nukun ja voin paremmin. Ja nyt kun en ole liikkunu niin paljon kun tarttis niin nukun huonosti ja vatsa reistaa. Aina olen kaikki laittanu itteni edelle, eläny muita varten. Tää juttu on mua varten ja se ei vähennä mun rakkautta kehenkään, erityisesti lapsia kohtaan. Ne on silti aina ja ikuisesti ykkösiä.