Tää päivä on ollu ihan pyllystä.. Ainut mikä tässä päivässä on hyvää, on se että Ruotsin suullinen tentti meni läpi, jopa 2:n sain siitä. Loput onki alamäkee. Auton korjauksen piti olla pikkujuttu, pikkuvika ja osa 20e. No lopulta lasku oli 300e! Ja meikäläinen ku on nii hemmetin rikas, not.. No ei voi minkää, pakko se oli korjata että pääsee liikkumaan turvallisesti, oli kuulema aika pommi koko auto, olis voinu rengas irtoo kesken ajon. Rahan menoa, mutta ei juurikaan tuloja. Mies nurisee et harrastukseenki menee rahaa aika paljon.. mulla sekoo pää jos sen lopetan, tää on mun henkireikä tällä hetkellä ja siitä en suostu luopumaan. Piste.

Lähin koulusta aiemmin koska mua risoo noi hyppytunnit ja turha odottelu, menin salille ja seki meni persiilleen koska mun kyykyt ja jalkaprässi ei onnistunut, toisen jalan sisäreidessä/nivusessa/pakarassa sen verran kova kipu että puolella teholla meni. Huoh. Oisko jumissa tai venähtäny, pitänee keskittyy enemmän yläkroppaan kunnes toi paranee.

Mulla on taas sellanen tunne et kehitys jumittaa paikallaan, joka paikka turvottaa ja peilistä kattoo sama vanha tyttö.. Pitäs ehkä piilottaa peili ja kattoo sinne vaan kerran viikossa :D

IMG_0630.jpg

"I stare at my reflection in the mirror
Why am I doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error
I nearly left the real me on the shelf"

Jessie J - Who you are -