Tarkoitus oli aloittaa tää blogi jo silloin kun aloitin treenaamisen nyt oikein kunnolla, mutta kas kummaa kun sekin jäi ajatuksen tasolle. No mutta nyt koitan aloittaa. Jospa jotain itsestäni vähän. 32vee äiti, 4 omaa nuppua, ukko ja pari bonus lasta. Olen ollut joskus hirmu hoikka ja ihan hyvässä kunnossa. Kun tuota kolmatta lasta aloin odottaa niin sitä hyvää kroppaa ei ookkaa enää näkynyt. 30 iässä mulle tuli ensimmäinen näkyvä kriisi, pistin elämän uusiksi (hetkeksi), avioliitto päättyi ja aloitin lasten kanssa uuden elämän. Aloin juosta ja tykkäsin siitä, laihdutin 10kg melko helposti muuttamalla vain ruokalutottumuksia ja juoksemalla. Osallistuin jopa Ruissalon puoli maratooniin josta olen kyllä melko ylpeä.

No se uusi elämä loppui jossain kohden ja mässäily alkoi, kilot tuli takaisin ja oma olo oli surkea. Sitten tuli se motivaatio, jota ei oikeesti koskaan aiemmin oo ollu, menin M&M kuntotalolle ja liityin jäseneksi. Ystäväni teki mulle sali ja ruokaohjelman jota olen noudattanut. Herkuttelu on jäänyt melkein kokonaan, en uskalla kovin herkkupäivänä mitään suurempaa ottaa koska a. iskee morkkis ja b. en tiedä pystynkö lopettamaan. En mä mikään lihava ollu ennen tätä mutta pyöreyttä löytyi ja nahka roikku (no onhan mulla 4 lasta että kai se vähä roikkuuki). Pituutta oli 168cm ja vaakalukema pyöri 69-70kg välillä tasaisesti. Käyn salilla ja ohjatuissa jumpissa (pääosin vain Boost tunnilla) 4-5krt/vko. Paino on nyt parhaimmillaan ollut 65.6kg eli tipahtanut on, ja vatsalta senttejä lähtenyt 6. Huomaan itse vähän muutosta mutta sitten kun asiaa pohdin enemmän, koen että mitään ei ole tapahtunut.. On se niin mielenkiintoinen tää naisen ajatusmaailma :D Laittelen tässä joitain kuvia aloituksesta (joka oli syyskuun alku), siinä meinas tulla inhottava takapakki heti alkuun kun iski flunssa ja keuhkoputkentulehdus ja liikuntakieltoo napsahti viikko joka veny kahteen kun ei olo kohentunut. Mutta sen jälkeen oon vauhdilla menny eteenpäin, ehkä liikaakin koska ukko varmaa tahtois et oisin enemmän kotonakin. Tosin painotan salimenot aamuun niin jää päivät aikaa.

Viikonloppuna tuli oltuu keskisuomessa sukuloimassa ja en ees syöny herkkui ku puolikkaan pitsan ja pienen kupillisen mansikkarahkaa mummolassa mutta edelleen tuntuu turvotus. Varmaan suurin syy on siinä että vedenjuonti oli tosi pientä ja ruokavalio oli jonku verran eri eikä vatsa tainnu sitä kestää. Nyt ollaan takas ruodussa ja hope so alkaa tuloksia taas tulemaan =)

Elikkäs tässä ihan eka kerta salilla 27.8 kun hain salikortin

image_7.jpg

11.9 eka minkä otin vatsasta

image_5.jpg

17.10 (tää näyttää kyl paremmalta ku on :D) Tässä kyllä huomaa jo vyötärön kaventuneen

IMG_0120.jpg

Käsivarsia 23.10

image_6.jpg

ja selkää 29.10, tää on muuten eka kuva. Ois pitäny tajuta kuvata sekin. Esikko nappas kuvan ja näemmä siinä hänen käden varjo =D

IMG_0407.jpg


No niin, se siitä tältä erää. Jospa mä kirjotan myöhemmin taas lisää ja päivittelen tuloksia, ruokajuttui ja kenties hyväksi todettuja treenivideoita. Nyt oottelen että mahdollisesti tällä viikolla tapaan mun ystäväni, eli PT:ni =)

See you later !

3b77f6a2f21202e13076bcc5df9c0bef.jpg