Tää piti tehdä koneella mutta alku loppu joten koitan saada tän aikaiseksi kännyllä. Oon jo pidempään ajatellu kirjottaa omista fiiliksistä ja itseni tutkimisesta, siis henkisestä sellaisesta 😄 mä olen sata ja yks kertaa aikonu aloittaa kaikenlaisia dieettejä ja kuntokuureja mutta se on jääny ajatuksen tasolle. En tiedä miksi juuri nyt se motivaatio tuli ja kovaa tulikin! Olen paljon joutunut pohtimaan ja tutkimaan itteeni tän urakan aikana. Tää ei ole niin helppoa ku joku voisi kuvitella, sen ku syöt terveellisemmi ja liikut, oliskin niin helppoa. Se on jatkuvaa kamppailua itsensä kanssa, jatkuvaa tavoitteiden asettamista ja niissä pysymistä. Herkkupäivä on kerran viikossa ja monet ajattelee että ihan tyhmää olla aina käyttämättä sitä tai hei ai vaan yks kismet.. No kun se lopettaminen on se vaikein juttu, herkut ja ruoka on mulle ku viina alkkiksille, ihan oikeesti! Pääkoppa joutuu kovalle. Joulu tulee olemaan haastava 😞 

Oon tässä myös kuullu ukolta että annan liikaa treenaamisen hallita elämää, mun mielestä en. Siitä on tullu elämäntapa ja iso osa elämää, ja hyvin tärkeä osa mutta osaan tehdä muutakin ja teenkin. Mut mä nautin siitä ku voin aamulla lähtee treenaa, se on paras aikakoska sillo on vähemmän porukkaa salilla. Mulla on päiviä kun näen peilistä vaan saman pullukan ku alussa ja epätoivo iskee, mutta sitten taas päiviä ku olen ylpeä itestäni. Heikko itsetunto, siitä se johtuu. Epävarmuus itsestä on aika suuri ja se ei ihan heti muutu mut on se jo vähän parantunu 😊 hiljaa hyvä tulee. Mulla on pikku tavoitteita tässä matkan varrella ja ne on toteutunu, mm. Yksi leuanveto suoritettu 😄 ensi kesän tavoite olla biksu kunnossa ja siihen tähdätään. Tanja heitti ajatuksen bikini fitnessistä ja kieltämättä se kiehtoo mutta en usko että koskaan uskaltaisin sitä tehdä joten jatkan omaan tavoitteeseen pääsemistä. Mut pakko kiittää Tanjaa, ilman sua en olis jaksanu jatkaa ja olis tässä muuttuneena, ne tsempit ja sanat on ollu uskomaton voima mulle, se että joku uskoo muhun etenki sillo ku mä en itse meinaa jaksaa uskoa. Kiitos! <3

ostin muuten eilen ekat housut koossa 28/32! Aiemmi kokoko on ollu 30-32/32. Mahtava fiilis! 😊

image.jpg