Huoh.. lauantaiaamu ja lapsivapaa vkl ja mitä mä teen, olen hereillä jo 7.30. Sillo ku sais nukkua niin ei nukuta vaikka väsyttää. Ehkä huomenna sitten..

No otin tossa mittoja sitten aamun ratoksi (ihan kun ei olisi muuta tekemistä :D) Yhteenlaskettujen senttien määrä 2kk aikana -24!!!!!!

Mitat tänään:

Paino 65.7 (yht. -3kg)

Vatsa 83cm (yht. -8cm!)

Vyötärö 69cm (yht. -5cm)

Persaus 97.5cm (yht. -7.5cm!)

Reidet 58.5cm (yht. 1.5cm, MIKSI OI MIKSI ETTE PIENENE!!)

Hauis 29cm (-1cm)

Rinnan ymp 87cm (-1cm)

Se että reidet ei pienene, ärsyttää suunnattomasti :( Ne sais vielä kaventua muutaman sentin ennen ku alkaa lihasmassa kunnolla kerääntymään.

Eilen oli vuorossa jalkatreeni, persauksessa vähän tuntuu eilinen. Hyvä, kipu kasvattaa! =D Tänään pitäisi mennä siskon muuttoavuksi, illalla ois kiva mennä vaikka leffaan pitkästä aikaa. Jos toi mies suostuu lähtemään.. Parisuhde on aiheuttanut aikamoista stressiä viime viikkoina. Siksi mä olenkin viihtynyt enemmän salilla ku kotona mikä taas aiheuttanut varmaan lisää eripuraa. Joskus vaan ahdistaa liikaa, liikunta tuo helpotusta kun ei tarvi miettiä mitään muuta kuin sitä mitä tekee. Musa täysille ja pää tyhjäksi pariksi tuntia. Toisaalta nää aikaset heräämiset on mukavia, saa olla omassa hiljaisuudessaan eikä kukaan tarvii mua mihinkään. Tuntuu että arkipäivät menee ryminällä ohi ja mun on oltava millon missäkin täyttämässä muiden tarpeita ja tekemässä jotain. Vessaankaan ei voi mennä kun sillä välin jo kysytään useampaan kertaan missä mä olen. Isäpuoli tarvii apua, lapset tarvii äitiä, koulu tarvii mun panosta, mies tartteis kans jotain, koti tarvii siivojaa, ystäviä pitäisi nähdä, kummilapsia tavata, hypätä siel sun tääl palavereissa ja neuvoloissa ym. Mäkin tarviin jotain!

Näihin kuviin ja tunnelmiin..

IMG_0524.jpg